Tuesday 25 December 2012

CERITA CINTA KAU DAN AKU
 
cerita cinta kau dan aku..
menjadi sejarah dlm lipatan kasih kita
kerana cinta yg kita jaga dgn halusnya
tidak membenarkan sesiapa menyentuh hati
tapi cinta kita sering dilukai
ada yg iri ada yg senangi
dalam setiap bait2 kata ada sedikit kata luka
ingin sahaja ku menangis sekuat hati
tapi aku hanya berdaya menangis didlm hati
lebih baik ku tanggung sendiri dari ku jaja cerita cinta ini
kata teman2 cinta kita begitu unik sekali.
aku hanya mendiamkan diri..
kerana ku tahu kau pun begitu 
ada rasa luka dihati
sampai bila harus begini...
kita serah sahaja pada ilahi.


berikan hati kita ruang utk memahami cinta kita
yg selama ini tiada ruang utk bernafas dlm cinta
mencurigai perkara yg tak wujud..
mendendami rindu yg digenggam
menakluki ruang cinta agar melebur rasa curiga
biar kita menunggu hari esok yg pasti
dari hari semalam yg lewat.


walau apa rintangan akan ku hadapi
biarpun sukar ku cuba tangani
mungkin aku wanita yg lemah
tapi dalam cinta ku cuba
 menjadi gagah...

No comments:

Post a Comment